Picture My Life - Augustus '17

woensdag 6 september 2017


Het klinkt misschien raar, maar ik vind augustus altijd zo'n maand die eeuwig lijkt te duren. Misschien omdat het voor mij niet snel genoeg herfst kan zijn, ik weet het niet. Augustus zat in ieder geval boordevol leuke uitstapjes en afspraakjes die me wel nog van de zomer deed genieten. Er stond nog een weekje verlof op de planning en ik had heel wat quality time met vriendinnen. 


Begin augustus kwamen de doorlaatbewijzen voor Pukkelpop binnen. Zo dichtbij de festivalweide wonen heeft zowel zijn voor als nadelen. Ik sloeg Pkp dit jaar over, waar ik spijt van had achteraf, maar dat komt vooral doordat je de vele festivalgangers voorbij ziet komen. 



Mij kan je overgelukkig maken met een heerlijk ontbijt. Ik vroeg aan beste Steffi als ze niet een keertje mee wou naar Le Pain Quotidien zodat we konden bijkletsen en genieten van al dat heerlijks. 


Ik spotte Sweet Little Bakery in de Paardsdemerstraat in Hasselt. Zeker iets voor de zoetebekken onder ons die houden van kermis lekkernijen zoals smoutebollen, churros, pannenkoeken,... De inkleding van de zaak vond ik persoonlijk iets te sober. 


Het was eigenlijk geen weer om naar Antwerpen te gaan en eigenlijk nog minder weer om een java chip frappuccino te drinken bij Starbucks. Maar hey, wat doe je als je koppig bent gelijk mij en beide niet wilt afzeggen/laten staan. Het regende dus de hele dag, maar toch had ik er van genoten. 


When in Antwerp... moest ik natuurlijk eens langs Hoeked Doughnuts gaan. Eens zien als dat echt zo de moeite is als wordt beweerd. Ik nam er drie mee die ik eigenlijk wou delen, maar achteraf heel egoïstisch niet heb gedaan haha. Niet dat ik ze in één dag op at, laat dat even duidelijk zijn. 


Kies er hier maar eentje uit. 


Ik ben op zich geen grote donut liefhebber, maar deze zijn toch wel heel erg lekker. Vooral de toppings doen het hem. 


Bo heeft nog steeds op tijd en stond zijn lading knuffels nodig. 


Mijn oude fietstas was dringend aan vervanging toe, want ik bleef dat eigenlijk maar uitstellen. Aangezien ik vaak de fiets neem wou ik toch iets deftigs. Ik ben alvast heel blij met mijn nieuwe bloemetjestas! 


Samen met Ine en Liesje ging ik naar Aper'eau, de afterwork drink op vrijdagavond. De locatie is steeds ergens anders. Een keertje op een afgesloten Tuikabelbrug staan was wel de moeite. 


Een Martini Royale gaat er altijd in 


Er stond duidelijk veel wind op de brug haha en ik was mijne zonnebril natuurlijk vergeten, maar er moest een foto genomen worden 


Partners in crime


Al eventjes in huis ondertussen dus binnenkort mag je zeker een artikel verwachten van de Slow âge oogcrème van Vichy 


Zo van die dagen dat je liever de hele dag in de zetel ligt 


Maar 's avonds ging ik met Liesje, Ine en de mannen naar Rauw in Heusden-Zolder. De burgers zijn er zeker de moeite! 


Eens geen zin hebben om veel make-up op te doen 


Sorry als ik jullie ondertussen weer honger heb doen krijgen! Volgende stop was in Aken waar ik samen met Steffi en Saar naartoe ging. Ik wou deze keer even geen burger eten en koos voor een club sandwich. Die achteraf gezien misschien niet veel gezonder was! 


We hadden die dag ook geen superweertje, maar hebben goed kunnen shoppen en bijpraten


Het is te merken dat ik verlof heb gehad. Een bezoekje aan Boon mocht niet ontbreken, want binnenkort is de ijscappuccino weer voor een tijdje verdwenen. 


Nieuwe goodies ♥


Om Pukkelpop dit jaar een beetje te vermijden bleef ik twee dagen bij bestie Liesje logeren, waarvan we een dagje naar zee gingen samen met de kleine Rhys. Ik denk dat het alweer verschillende jaren geleden is dat ik nog eens naar de Belgische kust ging. Ik zou het eigenlijk vaker moeten doen! 


De goede zeelucht (en extra veel wind) deed wel deugd! 


Even opwarmen en iets lekkers drinken had dit als resultaat. Misschien waren onze ogen weer groter dan onze maag. 


Ja hoor, ik ben fan van de nieuwe Taylor Swift! 


Het begint weer te kriebelen om te gaan bakken. Ik maakte een iets minder gezonde versie van havermoutkoekjes, maar stiekem ook wel lekkerder 


IG filter die ik in real life ook wel wil! 


Nog steeds sheet mask obsessed kwam ik op YouTube deze van Primark tegen. Ik wou vooral die met cactussen proberen, maar die vond ik helaas niet in Hasselt. Toch, hoe leuk zijn deze wel niet? 


Met metekindje Alexia en mama Steffi een wandelingetje maken. 


Een bezoekje aan mijn kapster leverde dit als resultaat op! Het verschil is niet zo drastisch, maar om op dit moment geen full blondie meer te zijn was toch wel even wennen. Nog steeds twijfel ik om meer de brunette kant op te gaan of dat ik misschien een balayage blijf houden met nog steeds wat blonde plukken erin. #firstworldproblems


De stationary collectie van Diana Leeflang vond ik zo mooi dat ik er meteen iets van ging halen toen hij bij Kruidvat lag. Komt zeker van pas in mijn planner of om kaartjes te personaliseren! 


Ik kocht deze doucheschuim van Bilou in de DM, vooral omdat de verpakking en geur mij zo aansprak. Blijkbaar is deze lijn ontworpen door de duitse YouTuber Bibi. Leuk om te zien wat sommige kunnen bereiken met hun passie! Iets waar ik ook nog steeds van droom. 




2 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.